הולכות על בטוח: הסנדלים שילוו אותך במהלך הריון בקיץ

הולכות על בטוח: הסנדלים שילוו אותך במהלך הריון בקיץ

הריון יכולה להיות תקופה קסומה (- בשעה טובה!) אבל אם את סובלת מתופעות לוואי, החל מבחילות בוקר ועד צרבות, את לא לבד! אחת הבעיות הנפוצות ביותר במהלך ההריון היא רגליים נפוחות, במיוחד בחודשי הקיץ החמים ורוב הנעליים הסגורות או הנעליים על עקבים, פשוט כבר לא יתאימו.

אז איזה נעליים כדאי לנעול בהריון? 
מומחים רבים ממליצים להישאר על הקרקע ולנעול נעליים שטוחות או כפכפי נוחות נשים במהלך תשעת חודשי ההריון. אנחנו נמליץ לך על האופציה ללכת על שטוח ועדיין להיות נשית ומלאה בסטייל. הכירי שני דגמי סולטווטר (האחד מקולקציית כפכפים לנשים, והשני מקולקציית סנדלים שטוחות לנשים) שישאירו אותך יציבה, יאפשרו לרגליים להתרחב בנוחות, יאפשרו לכפות הרגליים לנשום ולא להזיע ויעניקו לך לוק נינוח מבלי לוותר על הסטייל.

הכירי את הקלאסיק סלייד:
כפכפים שטוחים לנשים בעלי סוליה דקה, המגיעים עם אבזמים עמידים בפני חלודה המאפשרים התאמה לפי רוחב כף הרגל לנוחות מקסימלית. כפכפי עור נשים אלה עשויים 100% עור מרוכך וככאלה עמידים למים. כשיגיע השלב שתתקשי להגיע לכפות הרגליים שלך (שלא נדבר על לראות אותן…), וכל מה שתוכלי לנעול זה כפכפי נשים נוחותכפכפי סלייד נשים מדגם הקלאסיק סלייד שנמכר בארה"ב בשנות ה-70, הושק מחדש למעלה מ-40 שנה מאוחר יותר, והפך לכפכף ההכרחי בכל מלתחת קיץ יתנו לך את המענה לכל הרפתקה קייצית עם בטן הריונית.

הכירי את הדגם החדש והסופר נוח לנשים - SWIMMER:
דגם הסווימר לנשים לוקח את החלק העליון הקלוע של דגם האוריגינל האיקוני של סולטווטר וממציא אותו מחדש בשילוב עם סוליה רכה שהכרנו עד היום רק ממבחר סנדלי ילדים של סולטווטר. הסנדלים האלה מעוצבים תוך מחשבה על נוחות אולטימטיבית וסגנון על זמני, עמידים ואיכותיים באותה מידה שהם מסוגננים. אם את רוצה לגוון ולא לנעול במשך תשעה חודשים רק כפכפים לנשים, אלו בהחלט סנדלי הקיץ המושלמים ליום יום בזמן הריון.


וקוריוז קטן לסיום: לקוחה קבועה סיפרה לנו בהתרגשות שהמים ירדו לה בחניון בית החולים על הקלאסיק סלייד שלה ועד היום היא מתרגשת לנעול אותם כי הם מזכירים לה את רגעי הלידה וההצטרפות של הקטנה שלה למשפחה. העובדה שסנדלי סולטווטר עמידים בפני מים ושאפשר לרחוץ אותם בקלות הפכה לפלוס שלא חשבנו עליו 🙂