הכירו את צבעי סנדלי הילדים והפעוטות החדשים לקיץ 2023!

הכירו את צבעי סנדלי הילדים והפעוטות החדשים לקיץ 2023!

סנדלי סולטווטר מיוצרות על ידי החברה האמריקאית "הוי-שוז" כבר למעלה משבעים שנה. סנדלי ילדים וסנדלי נשים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ובדגמים קלאסיים שנשארים איתנו מעונה לעונה. הסגנון העל זמני של סנדלי סולטווטר ממשיך להיות רלוונטי ואופנתי לאורך שנים ללא הרבה שינויים, אבל העונה נוספו צבעים חדשים ומשמחים לדגמים המוכרים!

הכירו את צבע הקובלט החדש שמגיע בדגם הסיילור
בין אם חיפשת סנדלים צעד ראשון בנות, או סנדלי בנים או בכלל סנדלי צעד שני - דגם הסיילור הסגור מלפנים מושלם לכל גיל ולכל שלב של התפתחות הילד. דגם הסיילור עשוי רצועות קלועות  מ-100% עור מרוכך עם אבזם אל-חלד על הקרסול, וסוליה קלילה וספוגית המותאמת לנוחות מירבית של כף הרגל וככזה מתאים גם למי שמחפש סנדל צעד ראשון. העונה הוא מגיע גם בצבע כחול קובלט היסטרי לבנים ולבנות שחובבות האופנה בטח כבר זיהו כטרנד עולה. הקובלט הוא תחלופה דומיננטית לצבע הנייבי הקלאסי, ועם זאת הוא הרבה יותר רגוע מצבעים אחרים כמו צהוב או אדום ומתאים לבנים ולבנות כאחד.

סרפר בצבע זית
מה הופך את דגם הסרפר לסנדל הקיצי המושלם של הילד.ה שלך? לדגם הסרפר שתי רצועות עור מרוכך עם אבזמי אל-חלד הניתנות להתאמה אישית מירבית, וגם הוא בעל סוליה קלילה וספוגית המותאמת לנוחות מירבית של כף הרגל. העונה הסרפר מגיע גם בגוון ירוק זית עמוק ואדמתי, גוון ניטרלי ורגוע אך מעניין זה הוא אחד הגוונים החדשים ביותר של סנדלי סולטווטר - אופציה מרעננת לסנדלי קיץ המשתלבים עם הכל! אם אהבת את הצבע ואת רוצה להתאים לעצמך סנדלי נשים בגוון תואם בדקי את דגם האוריגינל שלנו בצבע זית, שיכול להתאים גם כסנדלים לנערות שכבר פחות מתחברות לצבעים ילדותיים מתקתקים אבל עדיין היו רוצות צבע בחיים.

סווימר בורוד בייבי
דגם הסווימר מבוסס על העיצוב המקורי של סנדלי סולטווטר הכולל רצועות מרוככות, קלועות מלפנים ורצועת קרסול עם סוליה קלילה וספוגית. ועכשיו בורוד בייבי עדין עם גימור מעט מבריק הן נעלי בנות אולטימטיביות לקיץ, מתאימות גם ליום יום וגם לאירועים חגיגיים. אפשר אפילו לנעול את הסנדלים היפיפיים האלה לחוף הים ולנקות אותם בקלות עם מים או מגבונים עדינים, ואם חיפשת נעלי צעד ראשון קיציות הסנדלים האלה מתאימים גם כסנדלי בנות צעד ראשון.

שיהיה קיץ צבעוני ומשמח!