סנדלי הנשים הכי טובים לקיץ 2023

סנדלי הנשים הכי טובים לקיץ 2023

סנדלי וכפכפי עור שטוחים נחשבים כבר שנים לפריט מאסט במלתחת הקיץ, והמותג האמריקאי הותיק סולטווטר מוכר כאחד האהובים ביותר בז'אנר בארץ ובעולם. אם את חדשה כאן את יכולה להישען אחורה ולהירגע, סנדלי נשים מבית סולטווטר הם תמיד רעיון טוב לעונת הקיץ הבלתי נגמרת בארצנו הקטנטונת. הסגנון הקלאסי, האיכות הבלתי מתפשרת וההתאמה לאקלים המקומי כבשו את הישראליות, והפכו את דגמי המותג למבוקשים במיוחד. 

למה סנדלי נשים של סולטווטר?

המעריצות שלנו יגידו לך שסנדלי סולטווטר הם סנדלי הקיץ הטובים ביותר בסביבה. למה? האם זה בגלל ההתאמה הסופר נוחה שלהם לכף הרגל? שלל הצבעים ומגוון הדגמים הקלאסיים לבחירה? או העובדה שהם 100% עמידים למי ים ולמים מתוקים? ואולי זאת בכלל העובדה שהם מתאימים כמעט לכל אירוע - מגיחה לים, דרך יום במשרד ועד ליציאה למסעדה? אם נסכם בקצרה, סולטווטר הוא מותג אמריקאי הקיים מעל ל-70 שנה ומתמקד ביצירת סנדלי וכפכפי עור בעיצוב על זמני, איכותיים ונוחים להפליא בסטנדרטים הגבוהים ביותר שימשיכו ללוות אותך גם בקיצים הבאים.

אנחנו מזמינות אותך להישען לאחור ולגלות כאן בהמשך את הסנדלים השטוחים הטובים ביותר עבורך הקיץ…

דגם האוריגינל הוא הדגם הראשון שלנו שיוצר לראשונה בשנות ה-40, ננעל כיום על ידי נשים בכל רחבי העולם והפך כבר לקלאסיקה של סטייל ונוחות. הדגם האייקוני הזה מאופיין בסוליית גומי התפורה ביד ובחלק עליון מעור רך וקלוע. אם את .מחפשת סנדלי עור נשים
הדגם הזה הוא מקום טוב להתחיל את האוסף שלך.

כפכפים לנשים דגם הקלאסיק סלייד שלנו הוא למעשה דגם כפכפי הקיץ הטובים ביותר לרגליים רחבות. הם מעוצבים עם רצועה מעור מרוכך בעלת אבזם מתכוונן באזור אצבעות כף הרגל. מגיעים במגוון צבעים החל מגוונים מטאליים דרך זריקות של צבע בוהק ובחזרה לגוונים ניטרליים רגועים ואופנתיים; הם אופציה נהדרת לכל אחת ולכל אירוע קיצי.

דגם הרטרו נמכר במקור בארה״ב בשנות ה-70, עבר עדכון והפך  לדגם הסנדלים היומיומי האולטימטיבי.דגם זה, כמו שאר דגמי סולטווטר, בעל סוליה דקה, עשוי מ-100% עור מרוכך עמיד למים ומגיע עם אבזם עמיד בפני חלודה.הסנדלים הקלועים הללו, עם רצועות עור הניתנות למתיחה והתאמה לרוחב כף הרגל,  הם הצהרה אופנתית המתאימה לכל לוק - מבוהו שיק ועד לבגדים משרדיים יומיומיים, דרך גיחה לשפת הים. והכי כייף? הם מתחילים ממידה 25 ותוכלי להרכיב לך ולקטנה שלך לוק תואם לחודשי הקיץ!

 

סנדלי או כפכפי נשים מבית סולטווטר הגיעו מאז ומתמיד עם סוליית גומי דקה, אך כמענה לדרישות הלקוחות החוזרות שלנו השקנו השנה דגם חדש לנשים עם אותה סוליה אהובה ומוכרת מסנדלי הילדים שלנו. דגם הסווימר לנשים לוקח את החלק העליון הקלוע של דגם האוריגינל וממציא אותו מחדש בשילוב עם סוליה רכה יותר. דגם זה עוצב תוך מחשבה על סגנון על זמני ונוחות אולטימטיבית. סנדלי סווימר לנשים ונערות בשחור וכאמל עונים להגדרה הסנדל הקלאסי וקיבלו תוך זמן קצר את הסטטוס הנחשק סנדלי הקאלט של הקיץ!

דבר אחד בטוח, אחרי שתבחרי את הסולטווטר שלך, לא תורידי אותם לכל אורך הקיץ!