סנדלי ילדים ותינוקות הטובים ביותר לקיץ 2023

סנדלי ילדים ותינוקות הטובים ביותר לקיץ 2023

ילדים קטנים מבינים את משמעות הזמן דרך שינויי העונות בעולם שסביבם ומומלץ שיהיו להם את הנעליים המתאימות לכל הרפתקאה בהתאם למזג האוויר. קולקציית נעלי צעד ראשון של סולטווטר לפעוטות, לבנות ולבנים מגיעה עם סוליה ספוגית עבה אשר תומכת בכפות רגליהם הקטנות החל מהצעדים הראשונים והלאה, בזמן שהם יוצאים להרפתקאות ומגלים את העולם שבחוץ, תוך שהם נהנים מזמן משפחתי מיוחד במהלך עונת הקיץ החמה והארוכה. המשיכו לקרוא כדי לגלות את הסנדלים הטובים ביותר לתינוקות ולפעוטות…

דגם ה-Sailor הוא דגם סנדלי צעד ראשון הטוב ביותר לתינוקות שלומדים ללכת, הוא תוכנן במיוחד עבור ילדים קטנים בתנועה. החלק העליון שלהם עשוי רצועות עור רך בדוגמת שתי וערב קלאסית המגינה על האצבעות הקטנות, ובזכות אבזמים עמידים בפני חלודה אפשר אפילו להרטיב אותם במי ים. דגם הסיילור מושלם לצעדים קטנטנים וסקרניים על קו החוף, ואלו הם סנדלי חוף נהדרים לפעוטות עם סטייל שמתאימים לכל מאורע. דגם הסיילור מגיע בחמישה צבעים מסוגננים, הולך עם הכל וזמין החל ממידה 21. מתאים גם כסנדלי צעד ראשון בנות וגם כסנדלי צעד ראשון בנים.


סנדלי ה-Surfer הם הסנדלים המתכווננים החמודים ביותר שלנו לפעוטות ומגיעים בשמונה צבעים וגימורים שונים. סוליית הגומי שלהם ספוגית, ובזכות שני האבזמים שלהם הם ניתנים להתאמה מלאה לכף הרגל הקטנה, מה שהופך אותם לסנדלים הטובים ביותר עבור כפות רגליים קטנות - מרופדים ומגנים על כל צעד וצעד. דגם הסרפר מתחיל ממידה 21 והסטייל שלו הופך אותו לקלאסיקה לבנים ולבנות כאחד. מתאים גם כסנדלי צעד ראשון עד סנדלי צעד שני.


ואם את לא יכולה לעמוד בפני הקסם של סנדלי ילדים תאומים לך ולקטנים שלך (או סטייל ה-'mini-me' כפי שנהוג לקרוא לו), על ידי ערבוב דגמי סולטווטר והתאמת צבעים אפשר להכניס למלתחת הקיץ קצת אופנה תואמת לך ולקטנים שלך. עם הבנות הגדולות יותר תוכלי ממש להתאים סנדלים. דגם ה -  Classic בעל החלק העליון ורצועת הקרסול העדינים מגיע במידות 31-41, ודגם ה- Retro הקלוע מגיע במידות 25-41. כמה כייף זה להתאים סנדלי בנות ואימהות?!